niedziela, 9 marca 2014

Wapnem po wapieniu - VI.1+

I udało się dobrze rozpocząć sezon. Dzisiaj poprowadzenie VI.1+ w Wąwozie Półrzeczki - droga "KukSaniec" na Skale Na Łopiankach. Przystawiłem się najpierw na wędkę - nie puściło od razu. Za drugim razem puściło więc postanowiłem, że niech to będzie to konkretne rozpoczęcie sezonu. Dało radę z dużym zapasem więc plan na VI.3 tego roku wydaje się po tej próbie bardzo realny szczególnie, że dopiero po jednym cyklu treningowym jestem i czeka mnie jeszcze jedno kółko na siłę i wytrzymałość siłową.
Bardzo fajne wspinanie ze znajomymi - to oni ciągną mnie z cyfrą w górę, prawie zawsze gdy pojedziemy pęka coś fajnego. Dziękuję Wam z tego miejsca serdecznie :).

Wcześniej jeszcze w OS jedna IV i jedna V+ na tej samej skale.

Zostało tylko 3,5 stopnia do Chińskiego :). Wapno jedzie zatem dalej :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz