poniedziałek, 13 maja 2013

Punkt z planu

Nadeszła pora zabrać się za punkty z planu na ten miesiąc (plan majowy). Relacja poniżej.

Relacja z walki na rurce:
Dzisiaj odhaczałem punkt w podciąganiach w piramidce do 8. Wystartowałem. Najpierw lekka rozgrzewka się odbyła.
...
...
...
Po dłuższej chwili: Uff ... Niestety nie dałem rady - doszedłem do 8 potem przy schodzących 7 podciągnięciach doszedłem do 6 podciągnięcia i koniec. Jednak czas 2 minuty pomiędzy kolejnymi seriami nie wystarczył aby wyjść na osiem i zejść w dół. Jeszcze nie wystarczył :).



Muszę się sprężać bo już prawie połowa maja a plan jest jak na moje możliwości ambitny :). Na ścianę dopiero w środę i stąd dzisiejsze działania zaczepne w sprawie rekordów. Nie udało się ale widziałem w trakcie, że do 7 byłoby bez problemu - kiedyś gdy biłem ten rekord to jednak z dużym wysiłkiem. Jednak jest duża różnica po 2 minutach od 7-dmiu robić 6 w porównaniu do 8 i dopiero schodzić w dół.

Następna próba myślę, że za tydzień. W międzyczasie spróbuję rekord w zwisie na drążku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz