wtorek, 28 maja 2013

Zakładka "Blogi świrów"

Skąd wziął się podtytuł Blog z zakładki "Blogi świrów"

Gdy utworzyłem kilka pierwszych postów i byłem na samym początku ponownego napału na wspinanie, rozesłałem blogowego linka do kilku najbliższych znajomych (oni dobrze wiedzą, że szybko się nakręcam na jakieś tematy i pewnie trochę ich to rozbawiło jak przypuszczam). Jedna koleżanka gdy zobaczyła bloga, właśnie tak uroczo odpisała mi na gadu. Brzmiało to mniej więcej tak: "dodam Cię do katalogu blogi świrów będziesz tam razem z ....." i wymieniła innego naszego wspólnego znajomego, który już w tej zaszczytnej zakładce przebywał. Nie myśląc za wiele, umieściłem ten podtytuł od razu na blogu i tak już pozostało. Muszę przyznać, że bardzo mi się ten tekst spodobał :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz